Veelgestelde Vragen
Bestellingen & Levering
Wij streven ernaar om bestellingen binnen Nederland binnen 1-2 werkdagen te leveren.
Voor bestellingen in de Benelux duurt de levering doorgaans 2-3 werkdagen, afhankelijkvan de bestemming.
Nederland & België: Gratis verzending vanaf €75, anders €4,95.
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code om je pakket te volgen.
We leveren alleen binnen de Benelux.
Zodra je bestelling is geplaatst, kan het adres niet meer worden gewijzigd. Controleer je
gegevens goed voordat je afrekent.
Producten & Ingrediënten
Ja, wij verkopen uitsluitend 100% originele en authentieke producten van
gerenommeerde merken en die voldoen aan Europese wet- en regelgeving.
De ingrediëntenlijst vind je op de productpagina. Voor de meest actuele ingrediëntenlijst verwijzen wij je naar de verpakking van het product. Producenten kunnen hun receptuur wijzigen zonder dit aan ons door te geven, waardoor wij niet altijd de laatste informatie kunnen garanderen.
Wij bieden helaas niet van alle geuren samples aan. Wel voegen we bij bestellingen af en toe een sample toe, afhankelijk van de beschikbaarheid.
Retourneren & Klantenservice
Ja, je kunt ongebruikte en ongeopende producten binnen 14 dagen na ontvangst
retourneren. Let op: de hygiëne zegel (het plastic omhulsel of verzegeling) van parfums en andere producten mag niet verbroken zijn. Geopende of gebruikte producten kunnen wij uit hygiënische redenen niet retour nemen.
Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling om een retour aan te melden.
Neem direct contact met ons op via info@houseluxury.nl, en stuur foto’s van het
beschadigde product. Wij zorgen voor een passende oplossing.
Je kunt ons bereiken via e-mail info@houseluxury.nl of via ons contactformulier op de website
Neem binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op, en wij zorgen voor een snelle
oplossing.
Betalingen & Kortingen
- iDEAL
- Creditcard (Visa, Mastercard)
- PayPal
- Klarna
- Apple Pay
- Google Pay
Ja, wij bieden achteraf betalen via Klarna. Kies deze optie bij het afrekenen.
Ja, schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig exclusieve kortingscodes en acties!
Voer je kortingscode in bij het afrekenen in het veld ‘kortingscode’. De korting wordt direct verrekend.
Account
Nee, je kunt als gast afrekenen. Maar met een account kun je sneller bestellen en je
bestelgeschiedenis bekijken.
Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ bij het inloggen en volg de instructies om een nieuw
wachtwoord in te stellen.
Log in op je account en ga naar ‘Mijn gegevens’ om je informatie aan te passen.
Met een account kun je:
● Sneller afrekenen
● Bestellingen volgen en eerdere aankopen bekijken
● Exclusieve aanbiedingen ontvangen
Heb je een vraag die nog niet beantwoord is?